Elektroniczny System Etykiet Cenowych (ESL) to nowoczesne rozwiązanie, które pozwala w efektywny sposób oznakować produkty na półkach, wieszakach, czy gablotach sklepowych. ESL pozwala na spersonalizowanie tzw. cenówek i zarządzanie nimi w taki sposób, że łatwiej zwrócimy uwagę klienta na poszczególny asortyment. Zdalna aktualizacja eliminuje potrzebę angażowania pracowników w drukowanie, wycinanie i ręczną aplikację ceny na poszczególnych regałach. To także sposób na szybką podmianę cen produktu i dynamiczną aplikację wszelkiego rodzaju przecen, "happy hours", promocji, czy wyprzedaży. Elektroniczne etykiety dostępne są w różnych wymiarach, co pozwala na dopasowanie ich do rodzaju produktów oraz ich lokalizacji. Wyposażone w wyświetlacz typu E-Ink zapewniają doskonałą czytelność oraz minimalne zużycie baterii, co eliminuje problem rozładowanych etykiet.

Etykiety Standard

Etykiety XL

Etykiety XXL

Etykiety Standard sprawdzają się doskonale jako standardowa etykieta aplikowana na listwach regałów sklepowych. Dostępne są w wersji Mono(czarnobiałe) oraz Kolor(BW+Czerwony).

Dostępne wymiary(mm): 48x35 / 70x35 / 91x41

Etykiety XL przeznaczone są do większych produktów lub otwartych ekspozycji, czy witryn. Większy wymiar umożliwia większe możliwości personalizacji etykiety, tj. dodatkowa grafika, opis, czy kod QR.

Dostępne wymiary(mm): 105x94

Etykiety XXL to największe z dostępnych. Powierzchnia 7,5" daje duże możliwości przy ekspozycji dużych produktów na wyspach, stoiskach wolnostojących, czy np. na działach z warzywami lub specjalistyczną elektroniką, ponieważ duży ekran etykiety pozwala na zamieszczenie szczegółowej specyfikacji towaru.

Dostępny wymiar(mm): 194x127

Zdalna aktualizacja cen

System ESL może być skonfigurowany dla pojedynczego sklepu, jak i dla sieci sklepów. Aktualizacja cen możliwa jest przez specjalny moduł integrujący zainstalowany na dowolnym komputerze, dzięki czemu zmian może dokonywać np. kierownik sklepu lub regionalna jednostka zarządzająca.

Wszystkie etykiety cenowe komunikują się z modułem ESL przez bramę opartą na zainstalowanym w sklepie urządzeniu typu Access Point, który wpięty jest w lokalną sieć z dostępem do internetu.

Wprowadzanie cen odbywa się przez aplikację typu WebShop. Do aplikacji tworzony jest specjalny moduł integrujący, który umożliwa importowanie kodów i cen produktów w formatach .xls .txt, itp. z popularnych systemów ERP.