W szerokiej gamie systemów bramek antykradzieżowych i akcesoriów zabezpieczeń przeciwkradzieżowych nasza firma posiada również LICZNIKI KLIENTÓW.

Urządzenia zwane LICZNIKAMI KLIENTÓW mają za zadanie dostarczenie analitykowi, managerowi lub kierownikowi informacji o ilości klientów, którzy odwiedzili ich placówkę bądź placówki.

Dzięki informacjom dostarczonym przez LICZNIKI KLIENTÓW, osoba zarządzająca placówką może dokonywać wielu analiz, m.in.:

  • szacować efektywność pracy placówki – chociażby poprzez porównanie dynamiki zmian liczby odwiedzających;
  • analizować liczbę odwiedzających w podziale na godziny, dni, tygodnie, miesiące i lata;
  • ocenić skuteczność działań marketingowych i reklamy;
  • określić optymalny okres, w którym przedsięwzięte akcje promocyjne
  • i marketingowe odniosą najlepszy rezultat, gdyż trafią do największej liczby odbiorców;
  • organizować pracę personelu biorąc pod uwagę okresy największej liczby odwiedzających, co pozwoli na podwyższenie jakości obsługi (zwiększenie liczby pracowników w czasookresach największej liczby odwiedzających) oraz obniżenie kosztów pracy (zmniejszenie liczby pracowników w czasookresach najmniejszej liczby odwiedzających);
  • optymalizować system pracy służby bezpieczeństwa;
  • ustalać godziny dostaw tak, aby pracownicy w godzinach największego ruchu nie byli kierowani do rozładunku;
  • prognozować ilość odwiedzających w nowych placówkach;
  • określić potrzeby otwarcia dodatkowych kas, bądź zamknięcia kas otwartych;
  • ocenić wpływ konkurencji (nowootwierających się placówek) na liczbę odwiedzających oraz wiele innych.

Oferujemy różnego rodzaju systemy liczników dopasowane do potrzeb klienta.

I tak w naszej ofercie znajdą Państwo liczniki klienta wykorzystujące następujące technologie:

  • licznik z barierą podczerwieni,
  • licznik z czujką piroelektryczną,
  • licznik na bazie kamery termowizyjnej,
  • licznik kamerowy 2D z jednym obiektywem,
  • licznik kamerowy 3D z dwoma obiektywami.