W szerokiej gamie systemów bramek antykradzieżowych i akcesoriów zabezpieczeń przeciwkradzieżowych nasza firma posiada również LICZNIKI KLIENTÓW.
Urządzenia zwane LICZNIKAMI KLIENTÓW mają za zadanie dostarczenie analitykowi, managerowi lub kierownikowi informacji o ilości klientów, którzy odwiedzili ich placówkę bądź placówki.
Dzięki informacjom dostarczonym przez LICZNIKI KLIENTÓW, osoba zarządzająca placówką może dokonywać wielu analiz, m.in.:
- szacować efektywność pracy placówki – chociażby poprzez porównanie dynamiki zmian liczby odwiedzających;
- analizować liczbę odwiedzających w podziale na godziny, dni, tygodnie, miesiące i lata;
- ocenić skuteczność działań marketingowych i reklamy;
- określić optymalny okres, w którym przedsięwzięte akcje promocyjne
- i marketingowe odniosą najlepszy rezultat, gdyż trafią do największej liczby odbiorców;
- organizować pracę personelu biorąc pod uwagę okresy największej liczby odwiedzających, co pozwoli na podwyższenie jakości obsługi (zwiększenie liczby pracowników w czasookresach największej liczby odwiedzających) oraz obniżenie kosztów pracy (zmniejszenie liczby pracowników w czasookresach najmniejszej liczby odwiedzających);
- optymalizować system pracy służby bezpieczeństwa;
- ustalać godziny dostaw tak, aby pracownicy w godzinach największego ruchu nie byli kierowani do rozładunku;
- prognozować ilość odwiedzających w nowych placówkach;
- określić potrzeby otwarcia dodatkowych kas, bądź zamknięcia kas otwartych;
- ocenić wpływ konkurencji (nowootwierających się placówek) na liczbę odwiedzających oraz wiele innych.
Oferujemy różnego rodzaju systemy liczników dopasowane do potrzeb klienta.
I tak w naszej ofercie znajdą Państwo liczniki klienta wykorzystujące następujące technologie:
- licznik z barierą podczerwieni,
- licznik z czujką piroelektryczną,
- licznik na bazie kamery termowizyjnej,
- licznik kamerowy 2D z jednym obiektywem,
- licznik kamerowy 3D z dwoma obiektywami.